Yhteisötila Tuuki

Yhteisötila Tuuki on koko mynämäkeläisten yhteinen olohuone, joka remontoitiin entisen metallityön luokkaan 84 vapaaehtoisen ja lukuisten yritysten sekä yhteisöjen kanssa. Remonttia rahoitti Leader Ravakka.

Lopputulos on upea. Tuukista löytyy neljän hellan keittiötila tarvikkeineen, kässänurkka, bistro/kokoustila, yläkerran parvelta hyvinvointinurkkaus, kangaspuita ja mahdollisuus keramiikkatyöhön.

Tuuki on varattavissa maksutta kaikille avoimiin tilaisuuksiin ja tapahtumiin, yhteisöjen kokouksiin ja toimintaan, joka on yhdenvertaista ja syrjimätöntä. Tuuki on varattavissa arkisin ja viikonloppuisin klo 8-20 välisenä aikana. Tuukia ei voi varata yksityistilaisuuksiin kuin ainoastaan Wirmon Marttojen jäsenet.

Koska tila on maksutta varattavissa, jokainen tilaa käyttävä hoitaa tilan siivouksen tapaamisen päätteeksi. Ajatus on, että tila on aina siistimmässä kunnossa ryhmän lähtiessä kuin sinne tultaessa. Pääset varaamaan tilan täältä.

Tästä pääset tutustumaan yhteisötila Tuukiin.

Yhteisötila Tuukin osoite on Vehmaantie 111 (kulku keltaisen puutalon puolelta).

Lisätietoa: 041 4343 886/Virve

Kangaspuut

Yksi Wirmon Marttojen jäsenetu on mahdollisuus käyttää kangaspuita. Kolmet kangaspuut ovat yhteisötila Tuukissa ns. Takatuukissa. Jos et vielä ole jäsen, mutta haluat kutomaan, jäseneksi pääset liittymään tästä.

• Kulku tilaan Tuukin kautta. Tuuki saattaa olla jonkun ryhmän käytössä samaan aikaan, joten siirrythän suoraan Takatuukiin.
  • voit kutoa ma-su klo 8-20 välillä.
  • varauskalenterin näet sivun alareunassa.
  • ajanvaraus: wirmonmartatry@gmail.com

Kudonta

• loimia ei katkaista joka käytön jälkeen
  • jos teet useamman maton, varaa jokaiselle omat ajat
  • muistathan jättää ehjät ja siistit kangaspuut seuraavalle käyttäjälle

• loimen hinta on 6 € / metri
  • 1.viikko MAKSUTON
  • 2.viikko 30 €
  • 3.viikko 50 €
  • 4.viikko 80 €

Loimet ja mahdollinen kudontamaksu maksetaan heti kudonnan päätyttyä Wirmon Marttojen tilille. Saat täsmälliset maksutiedot varausvahvistusviestissä, jonka saat varattuasi kangaspuut.

Kangaspuutiimi

• jos tarvitset apua, Takatuukissa on luettelo vapaaehtoisista, jotka auttavat sinua alkuun kudonnassa tai kesken kudonnan, jos tulee ongelmatilanne.
  • apua antavat vapaaehtoiset, joten neuvoa tai apua ei välttämättä saa heti, mutta autamme mahdollisimman pian.